• SMB_tjenester_Logo_150px

Klager

Klagebehandling
I SMB setter vi kundebehandling og -service høyt, og vi er meget opptatt av at våre medlemmer behandles på en korrekt og ordentlig måte. Hvis du er misfornøyd med den behandlingen du har fått av oss eller din forsikringsrådgiver, setter vi pris på om du forteller oss om det.

Hvordan kan du levere klage?
Send en e-post til vår controller på klage@smb.no eller fyll ut skjema på denne siden.
I henvendelsen er det viktig at du informerer oss om ditt navn og kontaktinformasjon, samt beskriver så godt som mulig hva du er misfornøyd med. Du vil umiddelbart få beskjed om at din henvendelse er mottatt. Behandlingstiden er vanligvis ca 4-5 dager.

Hvis du fortsatt ikke er fornøyd
Hvis du ikke er fornøyd etter vår behandling har du anledning til å klage saken videre inn for Finansklagenemnda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo. Telefon 23 13 19 60
Telefaks 23 13 19 70 Dette kontoret er uavhengig, og bistand i klagesaker er gratis.

Kontakt oss ang. klage

Ditt navn (*)

Firmanavn (*)

Organisasjonsnummer

E-post adresse (*)

Telefon

Kort beskrivelse av klagen

Avtale-/ forsikringsnummer